Game World

Prawie wszystkie gry ^^


#1 2008-08-16 18:34:07

Daniel Game Master

http://forum.x-world.pl/templates/subBlack/images/ranks/gamemaster.gif

Zarejestrowany: 2008-08-16
Posty: 57
Punktów :   

WWE Day of Reckoning

WWE Day of Reckoning
http://www.tycromedia.com/images/GameCube%20WWE%20Day%20of%20Reckoning.jpg

Ostatnie czasy dla fanów wrestlingu nie były zbyt dobre… nie pojawiło się wiele gier tego typu, a te które zostały wydane nie były zbyt dobre. Lecz teraz dla wszystkich posiadaczy GameCube nadeszła dobra wiadomość…Firma Yuke zakończyła już prace nad swoim nowym dzieckiem… grą zatytułowaną WWE Day of Reckoning. Dla wszystkich fanów gry WrestleMania XIX nowa produkcja Yuke nie powinna sprawiać żadnych problemów ponieważ system kontroli poczynaniami naszych zapaśników jest prawie identyczny. Mimo tego iż rozgrywka jest bardzo szybka to system zadawania ciosów jest opracowany w taki sposób że łatwo możemy zaplanować, jak chcemy skonstruować nasze następne serie. Jest to bardzo dobre ponieważ dokładnie wiemy co chcemy zrobić, a nie po prostu walimy bezsensownie w przyciski mając nadzieję że wyjdzie nam z tego rąbania coś dobrego.

Kontrolowani przez komputer przeciwnicy nie należą do głupich… Potrafią oni bardzo świetnie kontrować nasze uderzenia, będzie to na nas wymuszać niezłe kombinowanie i bardzo dobre planowanie naszych ruchów jeśli będziemy chcieli wygrać mecz. Oczywiście nie wszyscy przeciwnicy będą mieli takie same umiejętności… jedni lepiej będą blokować a słabiej uderzać, inni natomiast będą o wiele lepsi w walce a raczej słabi w kontrowaniu. Jedyne czego możemy być pewni to fakt iż na pewno będziemy musieli się skupić podczas walk bo wystarczy chwila nie uwagi, aby otrzymać serię, która przekreśli nasze szanse na zwycięstwo.

W Day of Reckoning znajdziemy kilka nowych elementów, których jeszcze nie mogliśmy zobaczyć we wcześniejszych grach z tematyką Wrestlingu: nowy system balansowania gracza podczas walki oraz ruchy wykonywane z tzw. rozpędu. Kiedy np. przegrywamy podczas walki, i zostaliśmy już w zasadzie przygwożdżeni do ziemi, wskaźnik niebezpieczeństwa zaczyna migotać a nasz wskaźnik rozpędu (czyli: momentum) spada bardzo nisko. Jeśli uda nam się podnieść i nacisnąć przyciski które pojawią się nad wskaźnikiem momentum wykonamy ruch który sprawi że nasz przeciwnik dostanie niezły odlot, a nasz wskaźnik momentum podskoczy znów na maximum. Mimo tego iż ruchy takie są bardzo mocne i wyrządzają ogromne szkody przeciwnikowi, to możesz je wykonać tylko raz i nie masz nigdy 100% pewności że po wykonaniu ruchu z rozpędu, zwyciężysz całą walkę.

Drugą innowacją jest jak wspomniałem system balansowania i wagi. Wielkość i ciężar twój i twojego przeciwnika mają ogromny wpływ na to jakie ciosy możesz wykonywać i na to, jakie będą rezultaty tych ciosów. Jeśli np. walczysz z przeciwnikiem o wiele większym i cięższym od ciebie wpłynie to na pewno na twoje możliwości podnoszenia go. Oczywiście mały zapaśnik podniesie większego od siebie, lecz będzie to wymagało trochę pracy. Jak będziesz chciał podnieść przeciwnika pojawi się nowy wskaźnik który będzie rósł jeśli będziesz naciskać przycisk za to odpowiedzialny… Gdy wskaźnik osiągnie wartość maxymalną, będziesz mógł wykonać rzut.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.erpegia.pun.pl www.naruto-gtf.pun.pl www.hardcore1998.pun.pl www.mrocznewieki.pun.pl www.grad.pun.pl